سامانه همایش و سمینار


ثبت نام شرکت کنندگان، رزرو محل اسکان، ارسال و مدیریت و داوری مقالات و طرح ها، رزرو کارگاه های جانبی و غرفه های نمایشگاه های جانبی همایش ها و کنفرانس ها برای مسئولین برگزاری کاری بسیار زمان بر و پر هزینه است.

سامانه همایش ها و سمینار یک نرم افزار تحت وب است که کلیه امور مربوط به ثبت نام، مدیریت و داوری مقالات و طرح ها، رزرو کارگاه ها و نمایشگاه ها و اسکان و ... را به صورت آنلاین مدیریت میکند.

سامانه کلیه گزارشات لازم در مورد ثبت نام ها، پرداخت وجوه، رزرو کننده ها، مقالات و وضعیت داوری آنها در اختیار شما قرارداده و با یک کلیک اطلاعیه های لازم در مورد وضعیت مقالات، رزروها، پیام ها، اخبار و... را از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع کاربران می رساند.

  1. چرخه ی داوری و مدیریت مقالات
  2. چرخه ی ثبت نام شرکت کنندگان
  3. چرخه ی رزرو اسکان، کارگاه و نمایشگاه


ویژگی های سامانه

  •     طراحی اختصاصی سایت همایش

    طراحی وب سایت همایش و سمینار مطابق نیاز شما امکان درج نا محدود محتوا انتشار لوگوی حامیان، برگزارکنندگان و حامیان ویژه در مکان مناسب از صفحه اول سایت، انتشار اخبار و اطلاعیه ها، درج پوستر همایش، میهمانان ویژه، تقویم همایش و ... در صفحه لوگو

  •     ثبت نام شرکت کنندگان

    ثبت نام آنلاین شرکت کنندگان در گروه های مختلف (معمولی، VIP و...). پرداخت آنلاین هزینه های ثبت نام توسط شرکت کنندگان با قابلیت اعمال انواع تخفیفات. اطلاع رسانی وضعیت ثبت نام و پرداخت کاربران از طریق پیامک و ایمیل

  •     رزرو آنلاین

    سیستم رزرواسیون با قابلیت کنترل ظرفیت کارگاه ها، محل های اسکان و نمایشگاه ها. امکان پرداخت هزینه ها به صورت آنلاین و اسکن فیش گزارش های مالی از پرداخت ها

  •     دریافت مقالات و آثار

    امکان دریافت چکیده و اصل مقاله در زمان های جداگانه با قابلیت کنترل خودکار تعداد و زمان ارسال مقالات توسط نرم افزار. امکان تعیین حداکثر مقالاتی که هر کاربر می تواند ارسال کند .امکان تعیین هزینه برای ارسال مقالات و اعمال انواع تخفیفات گزارشات مالی

  •     داوری گروهی مقالات و آثار

    امکان تعیین یک یا چند داور برای هر مقاله و اختصاص نام کاربری و رمز عبور و کارتابل به داوران برای داوری مقالات. گزارش لحظه به لحظه وضعیت مقالات به کاربران از طریق پیامک و ایمیل.

  •     صدور خودکار کارت حضور در همایش

    شرکت کنندگان می توانند در منزل یا محل کار خود کارت حضور در همایش یا سمینار را چاپ کنند.

  •     پرداخت آنلاین

    امکان انجام تمام پرداخت ها از طریق کارت های بانکی عضو شتاب و ارسال رسید به کاربران به صورت خودکار. ارسال پیامک و ایمیل تایید یا عدم تایید پرداخت به کاربران به صورت خودکار.

  •     پنل ارسال پیامک و ایمیل گروهی

    امکان ارسال پیامک و ایمیل گروهی به گروه های خاص کاربری مثلا کسانی که چکیده مقاله آن ها تایید شده اما اصل مقاله خود را ارسال نکرده اند. امکان انتخاب یک یا چند نفر از لیست کاربران و ارسال ایمیل به آن ها.

  •     رزرو و مدیریت کارگاه ها

    امکان ایجاد انواع کارگاه ها با تعیین ظرفیت، هزینه، اساتید کارگاه، انواع تخفیفات و... کنترل خودکار تعداد مجاز ثبت نام در کارگاه ها و زمان شروع و پایان رزرو کارگاه ها امکان ثبت حضور و غیاب شرکت کنندگان در کارگاه ها جهت صدور گواهی.

  •     رزرو و مدیریت اسکان

    امکان ایجاد محل های اسکان و هتل ها با تعیین ظرفیت و هزینه و امکانات. تنظیم خودکار زمان شروع و پایان رزرو. پرداخت آنلاین هزینه های رزرو هتل و محل های اسکان. ارائه گزارش های چاپی از وضعیت رزرو محل های اسکان و اطلاع رسانی به رزرو کنندگان از طریق پیامک و ایمیل.

  •       گزارشات چاپی و آماری

    ارائه نمودارهای آماری از ثبت نام کاربران. نمودار مقایسه ای از وضعیت های مختلف پذیرش مقالات. ارائه نمودارهای مقایسه ای از وضعیت پرداخت ها و رزرو ها. امکان پرینت و گرفتن گزارش در قالب فایل اکسل، ورد، pdf و ... از تمام اطلاعات به صورت کاملا طبقه بندی شده و با امکان جستجوی پیشرفته.

  •     سیستم مدیریت مالی

    امکان مدیریت تمام پرداخت های کاربران، امکان ایجاد انواع تخفیفات، اعمال انواع هزینه های بخش های مقالات، اسکان، نمایشگاه ها و کارگاه ها. گزارشات جامع از وضعیت پرداخت کاربران و کل دریافتی ها. ارائه رسید به کاربران به صورت خودکار و در صورت تایید پرداخت توسط مدیریت.

  •     امنیت

    با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها و متد های برنامه نویسی امنیت خاطر شما را از پایداری وب سایت همایش و اطلاعات همایش شما فراهم آورده ایم.

  •     سادگی

    طراحی نرم افزار مدیریت همایش و سمینار به گونه ای بوده است که کاربران با کمترین دانش فنی بتوانند اطلاعات را وارد کرده و سایت و نرم افزار همایش ها را مدیریت کنند

  •     چند همایش همزمان

    امکان برگزاری چندین همایش در سال و حتی برگزاری چندین همایش همزمان را داراست.

  •     مدیریت گروهی و سطوح دسترسی

    می توانید به هر یک از دبیران یا مدیران همایش، کنفرانس با کنگره خود سطح دسترسی مشخص برای ورود و مدیریت اطلاعات بدهید. مثلا دبیر علمی به بخش مقالات دسترسی داشته باشد و دبیر روابط عمومی به ارسال اخبار و مدیریت آن ها.

  •     چند زبانه

    امکان اضافه کردن زبان ها به صورت نامحدود. امکان چند زبانه کردن تمام محتوای سایت و پنل های کاربری و داوران و...

  •     پشتیبانی و حفظ اطلاعات همایش

    پاسخگویی لحظه به لحظه به سوالات و رفع مشکلات احتمالی پشتیبان گیری از اطلاعات همایش

  •     امکانات جدید مورد نیاز شما

    امکان اضافه کردن امکانات خاص مورد نیاز شما، ارتباط با سیستم های پرسنلی و مالی سازمان ها.