۶۴۱۴ ۸۶۰۳ ۰۲۱
۲۲۳۵ ۳۳۳۵ ۰۴۱

 
 
 
 

 

نظام پیشنهادها چیست؟

نظام پیشنهادها به عنوان یکی از ابزارهای اصلی مدیریت مشارکتی، سيستمي است كه از طریق آن مي‌توان به صورت داوطلبانه از فكر و انديشه كاركنان براي مسئله يابي، چاره‌ جويي، حل مسائل و مشكلات سازماني بهره گرفت.


در واقع با استفاده از نظام پيشنهادها، محيطي در سازمان بوجود مي آيد كه كاركنان، مشتريان و كليه افرادي كه با سازمان در ارتباط هستند نظرات، ايده ها و پيشنهادهاي خود را در زمينه حل مسائل، مشكلات و ايجاد بهبود مستمر در فعاليتهاي سازمان را ارائه می نمایند.
نرم‌افزار نظام پیشنهادهای شمس، با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها امکان پیاده‌ سازی فرآیندهای مرتبط را میسر ساخته و به این ترتیب سازمان را برای ارتقاء بهره‌وری و تأمین رضایت کارکنان، مراجعه‌کنندگان و مشتریان و نیز همسوسازی اهداف پرسنل و سازمان یاری می‌کند.

 

 

ويژگي هاي اصلي

چند دبيرخانه اي

 

امکان تعريف دبير و اپراتورها و همچنين امکان تعيين تنظيمات آن

چند کميته اي

 

امکان تعريف کميته هاي اصلي،تخصصي،اجرايي و کارشناسي و امکان تعريف مدير،دبير و اعضا براي آنها

پرتال يا وب سايت اختصاصي

 

ارايه پرتال اختصاصي براي هر دبيرخانه با دامنه و يا زير دامنه

کارتابل اختصاصي

 

ارايه ي کارتابل اختصاصي براي ذينفعان و متوليان نظام پيشنهاد ها از جمله پيشنهاد دهنده ها،مجريان،ارزيابان،کميته ها و دبيرخانه ها


پيشنهادهاي مشابه

 

موتورهوشمند و ربات تشخيص خودکار پيشنهادهاي مشابه باارائه ي درصد تشابه آنها

شاخص دهي پويا

 

امکان شاخص دهي پيشنهاد ها با فرايند هاي مختلف

گزارش ساز پويا

 

امکان طراحي و ساخت انواع گزارش هاي پويا

نظام پاداش

 

امکان پاداش دهي به پيشنهاد دهندگان، کارشناسان، مجريان، دبيران و اعضاء کميته ها با قابليت تعريف فرمول براي هر کدام از آنها


هدايا

 

امکان اهداي هديه به پيشنهاددهنده ها و کاربران با فرآيندهاي مختلف

ثبت پيشنهاد توسط کاربران مهمان

 

امکان قراردادن فرم ثبت پيشنهاد در وب سايت و يا پرتال سازماني

اطلاع رساني

 

اطلاع رساني خودکار از طريق پيام کوتاه،ايميل و سيستم پيام هاي داخلي به پيشنهاددهنده ها،کارشناسان،مجريان و...

سطوح دسترسي

 

امکان تعريف نقش ها و انواع سطوح دسترسي از قبيل پيشنهاددهنده ها،کارشناسان،مجريان،مديران،دبيران و...


کاربر پسند

 

نرم افزار با استفاده از آخرين تکنولوژي ها و متدهاي طراحي و برنامه نويسي،پياده سازي شده و کليه ي بخش هاي آن بصورت Ajaxو همه صفحات آن Tabbaseبوده و در کليه ي بخش هاي آن از Ajaxاستفاده شده است.

مبتني بر وب

 

امکان اجرا در شبکه اينترنت و يا اينترانت و يا در هر دو بستر (webbased)کاملا مبتني بر وب

ارتباط با ساير سيستم ها

 

امکان ارتباط با انواع سيستم هاي ارزيابي عملکرد کارکنان ، مديريت دانش ، مالي و حقوق و دستمزد ، منابع انساني ،اتوماسيون اداري و ...

پشتيباني از SSO

 

قابليت اتصال نرم افزار به سيستم هاي ورود يکپارچه (sso)

 


چرا نظام پيشنهادهاي شمس؟

1.

تاييد شده توسط صاحب نظران، ارزيابان و متخصصين نظام پيشنهادها به لحاظ عملکرد و کاربرد

2.

کسب رتبه يک کشوري در ارزيابي نرم افزارهاي نظام پيشنهادهاي مطرح سطح کشور در شرکت توانير

3.

داراي موتورهاي فرآيندساز،گزارش ساز و فرم ساز

4.

امکان سفارشي سازي نرم افزار بر اساس نيازهاي سازمان

5.

داراي تيم پشتيباني متخصص با حدود 11 سال سابقه کار در زمينه نظام پيشنهاد ها

6.

داراي رابط گرافيکي کاربرپسند

 


برخي از مشتريان اين محصول

 

نظرات مشتریان

 


تکنولوژی های استفاده شده

 


سوالات متداول

نرم افزار چه نوع گزارشاتي را ارايه مي دهد؟

نرم افزار داراي موتور گزارش ساز بوده و تمامي گزارشات مورد نياز را می توان از طریق آن طراحی کرد.

توضيحات بيشتر
نرم افزار داراي موتور گزارش ساز بوده و تمامي گزارشات موردنياز ميتواند از طريق آن طراحي شود همچنين گزارشاتي که عموما مورد استفاده قرار مي گيرند قبلا در سيستم طراحي شده است(مانند عملکرد نظام پيشنهادها،عملکرد واحدها،عملکردکميته ها،عملکرد کارشناسان،عملکرد مجريان،عملکرد پيشنهاد دهندگان،نرخ و سرانه پيشنهادهاي دريافتي،گزارش هاي مربوط به پرداخت ها و ...)

سيستم پاداش دهي اين نرم افزار چگونه و بر چه اساسي کار مي کند؟

نرم افزار داراي سيستم پاداش دهي کاملا پويا بوده و با هر نوع آیین نامه سازگاری دارد.

توضيحات بيشتر
نرم افزار داراي سيستم پاداش دهي کاملا پويا بوده و نحوه ي محاسبه ي پاداش ها کاملا بر اساس آيين نامه طراحي و پياده سازي مي شود.

نحوه پشتيباني چگونه است؟

پشتيباني سيستم بصورت حضوري و همچنين غيرحضوري انجام مي پذيرد.

توضيحات بيشتر
سيستم بصورت حضوري و همچنين غيرحضوري انجام مي پذيرد همچنين مشتريان ميتوانند از طريق سامانه ي تيکتينگ براي ثبت و ارسال موارد توسعه و رفع ايراد اقدام نمايند.

براي خريد اين نرم افزار از چه طريقي بايد اقدام شود ؟

همکاران بخش فروش ما همه روزه پاسخگوي سوالات شما هستند و به شما کمک خواهند کرد با يک انتخاب درست، محصولي متناسب با فرايند نظام پيشنهادهاي سازمان خود، خريد نماييد.جهت تماس با بخش فروش با شماره تلفن هاي 86036414 - 021 و 33352235- 041 داخلي 111 تماس حاصل فرماييد.

آيا امکان مشاهده دموي آنلاين وجود دارد؟

بله، تمام ويژگي هاي فني و قابليت هاي تخصصي نرم افزار بصورت آنلاين قايل مشاهده ميباشد. جهت دريافت دسترسي هاي مورد نظر با بخش فروش با شماره تلفن هاي 86036414 - 021 و 33352235- 041 داخلي 111 تماس حاصل فرماييد.