بسته های پشتیبانی پورتال شمس

بسته های پشتیبانی

نام بسته

طلايي (A)

نقره ای (B)

برنز (C)

ارتقاء بر اساس ویرایشهای جدید بسته

دارد

دارد

ندارد

زمان رفع مشکل

4 ساعت اداری

24 ساعت

72 ساعت

زمان مراجعه حضوری در صورت نیاز

تا 24 ساعت

تا یک هفته

ندارد

تعداد تیکت (مورد درخواستی)

120

60

30

پشتیبان گیری از برنامه و بانک اطلاعات

2 هفته ای

ماهانه

فصلی

آموزش بر اساس نفر ساعت

6

4

2

محل آموزش

به دلخواه مشتری

در محل پیمانکار

در محل پیمانکار

اضافه و ویرایش محتوا

60 صفحه

30 صفحه

10 صفحه

نحوه پشتیبانی

تلفنی فاکس سایت - حضوری

تلفنی فاکس - سایت

فاکس سایت

بهینه سازی برای موتور های جستجو

 

 

 

1

تعداد کلمات کلیدی

20

10

5

2

معرفی به سایتهای آگهی

ماهانه 10 سایت

فصلی 10 سایت

شش ماهه 5 سایت

3

Ranking Google

3

2

1

 

  آموزش :
آموزش هر پكيج نرم‌افزاري بصورت حضوري انجام مي شود. مدت هر جلسه بسته به نوع آن متغیر و بنا به درخواست مشترك در طول مدت پشتيباني (براي يك يا چند نفر از نمايندگان مشترك بطور همزمان) تشكيل مي‌شود. درصورت نياز به تشكيل جلسات آموزشي مازاد، برگزاري هر ساعت جلسه با پرداخت 150.000 ريال انجام پذير خواهد بود.

 سرويس ميزباني وب (هاستینگ ) :
تمامی بسته ها به همراه يك سرويس ميزباني وب ( هاست ) متناسب با آن ارائه مي‌شود. سرويس ميزباني وب (هاست) هر بسته به مدت يك سال به ‌صورت رايگان قابل استفاده مي‌باشد كه پس از مدت يكسال در صورت تمايل مشتری بر طبق تعرفه روز سرویس ميزباني وب (هاست) قابل تمديد مي‌باشد.

 ورود اطلاعات سايت :
منظور از ورود اطلاعات سايت ايجاد و طراحي صفحات مي‌باشد که اين عمل نیز توسط مشترک به راحتي قابل انجام است. چنانچه مشترک ورود اطلاعات صفحات را نيز به شرکت محول نمايد هزينه صفحات اضافی  براساس تعداد صفحات و طبق تعرفه اعلامی محاسبه مي‌گردد.
 
سایر :
سایر نیازهای خود را نیز میتوانید با شماره تلفن 33352235 – 041 درمیان بگذارید.